Bizi Takip Edin:
SİZİ ARAYALIM
Müşteri Girişi
Hesabım

Aman Kanmayın: Kötü Bir Kişiliğe Sahip Siyasetçiler Seçim Kampanyalarında Sizi Kandırmak İçin Daha "Minnoş" Davranıyormuş!

Giriş Yap Şifremi unuttum GİRİŞ YAP Üyeliğiniz yoksa yeni üyelik oluşturun. veya FACEBOOK İLE GİRİŞ YAP Üye Ol Gizlilik politikasını kabul ediyorum. ÜYE OL Üyeliğiniz varsa giriş yapın. veya FACEBOOK İLE KAYIT OL Yorum gönder Ziyaretçi olarak yorum yapıyorsun. Yorumlarında adının ve profil resminin görülebilmesi için üye olman veya giriş yapman gerekiyor. YORUMU GÖNDER GİRİŞ YAP Üyeliğiniz yoksa yeni üyelik oluşturun. veya FACEBOOK İLE GİRİŞ YAP Webtekno - Teknoloji Haberleri ANASAYFA HABER VİDEO KATEGORİLER Bilim Haberleri Donanım Eğitim Giyilebilir Teknoloji İnternet Kripto Para Mobil Mobil Uygulama Otomobil Oyun Sektörel Sinema ve Dizi Sosyal Medya Uzay Yapay Zekâ Yaşam Yazılım Webtekno - Teknoloji Haberleri Anasayfa Haber Video Favorilerim En Çok Okunanlar En Çok Paylaşılanlar En Çok İzlenenler Kategoriler Bilim Haberleri Donanım Eğitim Giyilebilir Teknoloji İnternet Kripto Para Mobil Mobil Uygulama Otomobil Oyun Sektörel Sinema ve Dizi Sosyal Medya Uzay Yapay Zekâ Yaşam Yazılım Hakkımızda Yazarlar Ödüllerimiz Künye Gizlilik İletişim Facebook'ta Takip Edin Twitter'da Takip Edin Youtube'da Takip Edin Instagram'da Takip Edin Telegram'da Takip Edin Anasayfa Bilim haberleri İlgili Konular Dünya Telefon Lol Nedir Özellikleri Karanlık Üçlü Kişilik Özelliklerine Sahip Adaylar Olumlu Seçim Kampanyalarında Daha Etkili Deniz Serbest — 6 dk okuma süresi 23 Şubat 2024 Cuma, 18:03 Yakın zamanda yapılan bilimsel bir araştırma, seçimler sırasındaki adayların davranışlarına yönelik çarpıcı gerçekler ortaya koydu. Bu içerikte o araştırmanın detaylarına göz atacağız. Bu yıl Mona Dian tarafından Party Politics isimli dergide “Dark” positivity: Do candidates with a more aversive personality use positive campaigning more often?” isimli bir makale yayımlandı. Türkçesi "Karanlık" olumluluk: Daha itici bir kişiliğe sahip adaylar olumlu kampanyaları daha mı sık kullanıyor?" olan bu makalede, politikacıların kişilik özelliklerinin, yapılan kampanyanın saldırgan ya da olumlu tarzda olması durumuna etkisi inceleniyor. Araştırma, bu konuya farklı bir perspektiften yaklaşıyor. Araştırmacı Dian, kötü kişiliğe sahip her politikacının agresif ve saldırgan seçim kampanyaları tercih etmek zorunda olmadığını göz önünde bulunduruyor. Aksine, kötü bir kişiliğe sahip olmalarına rağmen yanıltıcı olmak adına... Bu içeriğin devamını okumak ve detaylara ulaşmak için kaynak websitesini ziyaret edebilirsiniz. #TeknolojiHaberleri #BilimAraştırmaları #Politika #Kampanyalar #DavranışAnalizi

Kategoriler

Online Abonelik

Faturalı, 20 Mbps Download 10mbit Upload Hiçbir Kota Yok, Sürpriz Fatura Yok

16 MBPS PAKET

Faturalı, 20 Mbps Download 10mbit Upload Hiçbir Kota Yok, Sürpriz Fatura Yok

25 MBPS PAKET

Faturalı, 20 Mbps Download 10mbit Upload Hiçbir Kota Yok, Sürpriz Fatura Yok

50 MBPS FİBER

Faturalı, 20 Mbps Download 10mbit Upload Hiçbir Kota Yok, Sürpriz Fatura Yok

İnternet Hız Testi

İnternetinizin hızını en hızlı şekilde ölçmek için hız testi aracımızı kullanabilirsiniz.

Hız Testi Yap

Alt Yapı Sorgula

İnternet alt yapınızı sorgulayarak hangi paketlerimizden yararlanabileceğinizi hemen örnekmek için tıklayın.

Alt Yapı Sorgula
Whatsapp Bilgi Hattı
WhatsApp