Dünya Çapında 30 Binden Fazla Şubesi Bulunan Starbucks Nasıl Oldu da Vietnam'da Başarısız Oldu?
Dünya Çapında 30 Binden Fazla Şubesi Bulunan Starbucks Nasıl Oldu da Vietnam'da Başarısız Oldu?
Dünya genelinde 30 binin üzerinde şubesi bulunan Starbucks, Vietnam'da neden başarısız oldu? Vietnam, dünya genelinde popüler olan Starbucks markasına rağmen sadece 46 şubeye sahip. Bu durumun nedeni, Vietnam'da tercih edilen güçlü robusta çekirdekleri ile Starbucks'ın hafif arabica çekirdekleri arasındaki rekabetten kaynaklanıyor. Vietnam, dünyanın en büyük ikinci kahve üreticisi olmasına rağmen yerel kafe sahipleri bol miktarda yerel kahve çekirdeğine sahip olmalarından dolayı ithal kahve zincirlerine karşı güçlü konumda. Ayrıca, Starbucks'ın menüsü ve fiyat politikaları da yerel tüketicileri çekmekte zorlanmasına neden oluyor. Vietnam'daki rekabetin yüksek olduğu kahve pazarında başarılı olabilmek için Starbucks'ın stratejilerini ve ürünlerini yerel tüketiciye uygun hale getirmesi gerekiyor. #StarbucksVietnam #KahveRekabeti #VietnamKahvesi #YerelTüketici #KafeSektörüİnternet Hız Testi
İnternetinizin hızını en hızlı şekilde ölçmek için hız testi aracımızı kullanabilirsiniz.
Hız Testi YapAlt Yapı Sorgula
İnternet alt yapınızı sorgulayarak hangi paketlerimizden yararlanabileceğinizi hemen örnekmek için tıklayın.
Alt Yapı Sorgula Whatsapp Bilgi Hattı
WhatsApp