Bizi Takip Edin:
SİZİ ARAYALIM
Müşteri Girişi
Hesabım

Neyi Pazarlayacaklarını Şaşırmışlar: Red Bull Gibi Dev Markalar Neden Instagram'da Ürünlerinin Görsellerini Kullanmıyor?

Red Bull gibi büyük markaların Instagram'da ürün fotoğraflarını neden kullanmadıklarını hiç merak ettiniz mi? Bazı markaların Instagram sayfalarında ürün görsellerine pek rastlamıyoruz. Bunun sebebi ise duygu pazarlaması yapmalarından kaynaklanıyor. Markaların amacı, ürünleri değil duyguları pazarlamak. Duygusal pazarlama stratejisi, tüketicilerde belirli duyguları harekete geçirerek markayla bağ kurmayı hedefler. Bu strateji kapsamında, markalar ürünlerini duygusal hikayelerle ilişkilendirerek tüketicilerin markayla özdeşleşmesini sağlar. Özetle, Instagram'da ürün fotoğrafı paylaşmayan markalar, ürünleri değil temsil ettikleri duyguları vurgulayarak tüketiciyle uzun vadeli bir bağ kurmayı amaçlar. #duygupazarlama #markastratejisi #duygusalbağ #Instagrampazarlama #markahikayeleri

Kategoriler

Online Abonelik

Faturalı, 20 Mbps Download 10mbit Upload Hiçbir Kota Yok, Sürpriz Fatura Yok

16 MBPS PAKET

Faturalı, 20 Mbps Download 10mbit Upload Hiçbir Kota Yok, Sürpriz Fatura Yok

25 MBPS PAKET

Faturalı, 20 Mbps Download 10mbit Upload Hiçbir Kota Yok, Sürpriz Fatura Yok

50 MBPS FİBER

Faturalı, 20 Mbps Download 10mbit Upload Hiçbir Kota Yok, Sürpriz Fatura Yok

İnternet Hız Testi

İnternetinizin hızını en hızlı şekilde ölçmek için hız testi aracımızı kullanabilirsiniz.

Hız Testi Yap

Alt Yapı Sorgula

İnternet alt yapınızı sorgulayarak hangi paketlerimizden yararlanabileceğinizi hemen örnekmek için tıklayın.

Alt Yapı Sorgula
Whatsapp Bilgi Hattı
WhatsApp