Yıllar Geçti O İki Çizgi Hiç Değişmedi: Citroën'in Logosu Aslında Neyi Simgeliyor?

Yıllar Geçti O İki Çizgi Hiç Değişmedi: Citroën'in Logosu Aslında Neyi Simgeliyor?
Citroën markalı otomobillerin taşıdığı logonun aslında neyi simgelediğini merak ettiniz mi? Üst üste koyulmuş ters “V” harfine benzer şekillerin arkasında nasıl bir anlam olabileceğini hiç düşündünüz mü? Logolar, markalar için oldukça önemli sembollerdir. Bizler genellikle bu logoların ne anlatmak istediklerine pek dikkat etmesek de aslında tahmin etmediğimiz anlamlar barındırırlar. Andre Citroën tarafından kurulan Fransız otomobil markası, üst üste gelen şeritlerin veya üst üste duran “V” şeklindeki dişlilerin ardında yaratıcılığı ve mükemmel tasarımı simgelemekte. Citroën logosu yıllar içinde küçük değişikliklere uğrasa da bugünkü hâlini koruyarak gelmiştir. Andre Citroën, bu marka ismiyle otomobil piyasasına adım atmadan önce dişli çarklar üretmekteydi. 1919 yılında otomobil üretimi yapmaya başladıktan sonra ise aynı logoyu otomobillerde de kullanmıştır. Bu otomobil markasının logosu, yıllar içinde küçük değişikliklere uğramış olsa da asıl anlamını ve sembolizmi koruyarak günümüze ulaşmıştır. #Citroën #Automotive #Logo #Design #Heritageİnternet Hız Testi
İnternetinizin hızını en hızlı şekilde ölçmek için hız testi aracımızı kullanabilirsiniz.
Hız Testi YapAlt Yapı Sorgula
İnternet alt yapınızı sorgulayarak hangi paketlerimizden yararlanabileceğinizi hemen örnekmek için tıklayın.
Alt Yapı Sorgula Whatsapp Bilgi Hattı
WhatsApp